Darmowa dostawa od 500,00 zł
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Trening siłowy

Crossfit - jak zacząć?
Crossfit to bardzo znany program treningowy składający się z ćwiczeń siłowych i kondycyjnych. Głównym założeniem treningu jest wzmocnienie siły oraz masy mięśni, jednocześnie poprawiając kondycję ćwiczącego. Crossfit nie ogranicza się do jednego rodzaju ćwiczeń. Trening składa się z kilku dyscyplin sportowych - ćwiczeń siłowych, ćwiczeń opartych na pracy z maszynami lub przyrządami na siłowni, pływania czy też biegania.
Czytaj więcej
Skakanie na skakance jako trening? Czemu nie?!
Skakanka to dla wielu pierwsze z "profesjonalnych" sprzętów do ćwiczeń. W dzieciństwie na każdej przerwie można było znaleźć dziecko, które przeskakuje przez linę. Jest to także doskonałe narzędzie do treningów dla bardziej zaawansowanych sportowców.
Czytaj więcej
Wskoki na skrzynię - Box Jump

Box Jump to element treningu plyometrycznego. Ćwiczenie polega na wskakiwaniu na skrzynię. Charakterystyczne dla treningu crossfit. Jak dobrze je wykonać, tak aby nie zrobić sobie krzywdy? Jakie zalety ma to ćwiczenie? W czym pomaga?

Czytaj więcej
Czy drążek rozporowy to dobry wybór?
W dzisiejszych czasach, zważając na sytuację pandemiczną w kraju i na świecie, większość ludzi decyduje się na ćwiczenia wykonywane bezpiecznie, w domu. Jednym z niezbędnych elementów każdej domowej siłowni jest drążek rozporowy - najłatwiejszy w użyciu i nadający się do każdego treningu. Czy są tak samo efektywne jak tradycyjne drążki montowane do ściany?
Czytaj więcej
Pas kulturystyczny - jak wybrać?
Podczas wykonywania niektórych ćwiczeń przydatne jest uzupełnienie ich o pas kulturystyczny, który m.in. zabezpiecza kręgosłup ćwiczącego. Jak go wybrać? Na co zwrócić uwagę? Do jakich ćwiczeń się nadaje? Czy będzie odpowiedni dla osób początkujących? Poniżej odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania.
Czytaj więcej
Kalistenika - jak zacząć?
Kalistenika znana jest od wielu wieków. Była znana już w czasach walk gladiatorów. Wiele z nas nieświadomie podejmowała się tego typu ćwiczeń. Czy kiedykolwiek sprawdzałeś się w robieniu pompek? Wykonywałeś pajacyki na zajęciach wychowania fizycznego? Między innymi właśnie te ćwiczenia to kalistenika.
Czytaj więcej
Trening mobility - jak wzmocnić swoje ciało?
Trening mobility jest obecny w sporcie od niedawna. Powstał na potrzeby crossfitu, gdzie stawy pracują bardzo intensywnie. Teraz stał się nieodłącznym elementem każdego treningu. Regularne ćwiczenia mobility to mniejsze szanse kontuzji i osiąganie lepszych wyników w sporcie (i nie tylko). Co więcej wiemy o tym treningu?
Czytaj więcej
Trening HIIT - co to jest?

Nie od dziś wiadomo, że każda aktywność fizyczna przynosi wiele korzyści. Popularne jest chodzenie na siłownię czy do klubów fitness. W tych ostatnich mamy do wyboru wiele zajęć grupowych lub indywidualnych. Jednym z nich są treningi HIIT — co to takiego, jak zacząć i jakie ćwiczenia wykonywać?

 

Czytaj więcej
Piłka lekarska w treningu
Piłki lekarskie używane były do sprawdzania sprawności lub wytrzymałości uczniów na zajęciach wychowania fizycznego. Większość nie wspomina tego zbyt dobrze. Dzisiaj piłka lekarska jest jednym z popularniejszych akcesoriów do ćwiczeń fitness lub treningów siłowych. Jest to niezwykle wszechstronne narzędzie, które może być używane przez każdego, bez względu na poziom wytrenowania. Doskonale nadaje się do treningu w domu, na siłowni czy w plenerze.
Czytaj więcej
Body Pump - jaki to trening?
Cechą charakterystyczną Body Pump jest rytmiczna muzyka, zmęczenie i zadyszka, ale także wzmocnienie oraz lekkie wyrzeźbienie mięśni. Nie jest to trening kulturystyczny, lecz mocniejszy trening fitness w grupach, z użyciem obciążeń. Wiele osób zastanawia się, co to jest Body Pump? Poniżej spróbujemy przedstawić wyjaśnienie tego pojęcia.
Czytaj więcej
Topslim Artur Palinka DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZA Opinie z ekomi-pl.com
Aby zapewnić najwyższą jakość usług wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Zamknij
pixel